10.11.04

Bona nit!

Es tard. Al meu piset tothom dorm i tot esta fosc. Nomes quedo jo viu i l'unica llum es la de la pantalla de l'ordinador. No fa massa que he arribat, m'he posat roba comode i he sopat una coseta lleugera. De fons sona una musica tranquil.la, alguna cosa de l'estil de belle and sebastian o la buena vida, em quedo una estona escoltant, pero no puc acabar de reconeixer que es. Tot i l'esgotament d'un dia massa llarg, em sento be; algun anunci de la tele diria q estic en el meu moment, i la veritat es q m'encanten aquestes hores robades al dia, quan no sona cap telefon i a la televisio nomes fan anuncis d'objectes innecesaris. Aprofito els unics minuts al dia de tranquil.litat per mirar el correu i respondre de manera extensa un mail q fa dies q guardo d'aquell amic q fa temps q va marxar a l'estranger i q insisteix en que el vagi a veure; tb. llegeixo algun diari per internet per llevar-me assebentat de les petites coses de la vida. I quan ja no puc mes apago l'ordinador, vaig al llit a les palpentes, em tapo fins les orelles, encenc el llum de l'ikea de la tauleta de nit i em llegeixo algun article d'un diari atrassat o un capitol d'aquell llibre q porta setmanes acomulant pols a la tauleta fins q em quedo fregit just quan el protagonista del llibre anava a resoldre un dels misteris en el que es troba immers. Bona nit!

No comments: