12.12.04

mica en mica

abans tenia per costum grabar un cassette a la noia q m'agradava. li grabava el k7 com un intent de conquerir-la i a l'hora que em conegues millor, i es q era tipic enamorar-me d'algu q gairebe no coneixia...si li agrdava el K7 tenia opcions de poder sortir amb ella, per una banda, pel detall i per l'altre pq coincidiem en alguns gustos, musicals coma minim, pero ja era un bon principi. recordo q a la pel.licula 'Alta Fidelidad' el protagonista tb te aq costum, i q al final de la pel.li deixa de grabar cd's pq veu q ja esta amb la dona amb qui vol passar la resta de la seva vida. jo, la veritat, ja he deixat aq manera de conquistar i no pel mateix motiu q el protagonista del film, suposo q amb el temps les maneres canvien i ara les maneres son mes directes, el flirteig dura menys temps i un cop estas amb algu tot va mes rapid. Ja no passes mesos i mesos per tenir relacions, en poc temps vius junts i si ets de la mena de persones q es casen, doncs tb ho fas en poquet temps. no se, q es curios com sense adonar te'n canvien les coses, o si mes no les formes, ja q en el fons tot es el mateix.
la veritat, pero, es q a mi m'agrada q em conquistin, q jo no sigui qui vagi darrere, se q teoricament esta establert q ha de ser al contrari, pero mira, a mi m'agrada q sigui al reves, i m'agrada q sigui a poc a poc, veure com mica en mica vaig pensant com m'agrada aquella persona, fins q al final, soc jo qui va darrere i, aq es el millor moment, quan jo m'he adonat dels meus sentiments i l'altre persona em fa patir una mica pq no vol q tot sigui tan facil,i aixi descobrir si relament m'agrada...q no sempre passa jeje

1 comment:

Anonymous said...

i que ho juris!!... ja sé que no sempre passa ja...