29.5.09

the final moment

4 comments:

Marta Pérez said...

Ei Bito, què tal?
Sóc la Marta, la becaria del Ciutat nord!com va la vida?segueixes per NY o ja estàs de nou aquí?
Aquest video m'ha encantat!l'he trobat molt original, en serio i la idea és ben senzilla, però molt molt xulo, de debó!
Espero que tot et vagi molt bé nano!
Molts petons!

bito cels said...

Hola Marta!
que tal? q es de la teva vida? per on pares? fas fotos? jo encara si!! jejeje encara aguanto! tens web o algu? m'alegra saber q t'ha agradat el video, la idea es força mes elaborada pero aixo era una prova a veure si el proper any puc anar una mica mes enlla!
un peto

b.

marta said...

ei pues tha quedat ben xulo!!!jo sip, continuo al avui col.laborant pero aqt any esta tot xungo... poca feina i poc kurro, pocs clients... you know..
tu per on fas? Casualment avui he fullejat una revista i he vist una foto teva!!!quina casuliatt..crec que es deia algo de barcelones o barcelona o algo així... que estàs pensant en també fer video i tal?
Nop, no tinc web!:(ni histories d'aquestes... hauria un dia d'aqeusts fer-me algo...
PEr cert, ja t'has instal.lat a Bcn?perquè vas estar temps a NY no?

Mònica said...

Genial el video en slow motion, m'ha encantat!!!!! Jo la vaig viure aquí a Zurich en un bar on em sentia com a casa, però en versió Barça International Supporters!!!!
Petonets rei!